tisdag 14 juli 2009

Vilken härlig dag!

Ja, har spenderat hela dagen i Umeå och med Sofia :)
Har klippt mig och stackars Sofia fick följa med mig överallt, tror vi spenderade mest tid på Ur&Penn, beslutsångest? JA! Men klockan känns bra iaf så jag tror jag gjorde rätt beslut ;) Dumt med rea också, man köper så mkt onödigt!! ;)

Framkallat mina bilder har jag också gjort, 256 st för att vara exakt. MEN i fel storlek, så albumet som jag köpt passar inte. Typiskt! Jaja, skyller på sommarjobbaren på Expert, det va han som valde storlek, jag ville ha ordinarie storlek, men han valde fel ändå. Suck!

Har uppdaterat mig och köpt en Mp3-spelare också, på tiden! :D Perris ska få hjälpa mig med att he över bilder sen, jag är inte teknisk för fem öre!

Söta Viggo fick jag också träffa en snabbis, vad stor han blivit, sist jag såg han var han bara 2 månader och nu är han helt plötsligt 9 månader, tiden går fort!
Vilken kille, med hans charm kommer han komma långt i livet!! :)

Tack Sofia för en superbra dag, skulle önska Oslo och Umeå låg liiite närmare varandra ;)

Btw, ni missade väl inte Allsång och Rybak? Det gjorde inte jag :D



1 kommentar:

Sofia sa...

Åh, typiskt med albumet! Det blev ju som dagens mission :-) Tror du skulle slagit till på COOL-brillorna, de hade Carro written all over ;-)