onsdag 1 maj 2013

1 maj!

Ibland när man har dödstråkigt, som jag har idag, så är det bra att ha en blogg som man kan läsa gamla inlägg i..och då tänkte jag passa på att skriva en rad igen..som en glad första maj present till er, mina kära läsare.

Idag är det alltså maj, månaden som jag ska springa 21 km! Vad tänkte jag på när jag anmälde mig? Och vad tänkte jag på när jag anmälde mig till samma distans fast under Oslo Maraton i September? Räcker det inte med att plåga mig själv en gång liksom? Nej, tydligen inte.
Men jag är rå-taggad och är övertygad om att det kommer gå kalasbra! Har lärt mig av min PT att jag inte ska tänka att jag inte klarar det, utan jag måste börja tänka på att jag kommer klara det! Jobba med mig själv och inte mot mig själv liksom! Men jag vet att jag kommer klara det! Bara 17 dagar kvar, önskar det var idag!

Idag har jag städat undan vintern också, tvättat vinterjacka och mössor och vantar och fy vad jag är duktig. Städat både ute och inne har jag hunnit med också! Plus en PT-timme såklart! Man hinner med mycket när man vaknar klockan sju på sin lediga dag!

Nej, nok svammel för denna gång. Får se när jag uppdaterar nästa gång!


1 kommentar:

Anonym sa...

kul att du börjat uppdatera din blogg igen!