onsdag 8 maj 2013

8 maj!

Ska bli så skönt med en ledig dag imorrn! Igår hade vi föräldramöte på jobbet, var inte hemma förrän 22..och det ni, det är sent för att vara mig. Men nu när det har blivit så ljust ute på kvällen så brukar jag oftast inte somna förrän 23 ändå.

Har inte tränat så mycket i veckan som jag har velat. Känns lite jobbigt. Igår skulle jag ha gått på powerstep, men vi hade ju möte. Tur för mig att dom kör ett ekstra powerstep pass imorrn, så det ska jag gå på!
Sen har jag min sista PT-timme på fredag, på lördag ska jag springa Holmenkollstafetten, på söndag step, måndag absolution och spinning och så tisdag powerstep. Sen så ska jag inte träna nått förrän det stora eldprovet på lördag. Göteborgsvarvet 21 km! Ser verkligen framemot det loppet!
Och en helg i Göteborg med mina föräldrar och bror, bara syster som saknas!

Utanför smattrar regnet, ganska mysigt! Köpte 2 filmer idag, tror jag ska se en av dom nu, tillsammans med ett äpple! Gott!


1 kommentar:

Elina sa...

Heja heja!! Vad duktig du är :) Jag blir så peppad av att läsa om hur mycket du kämpar! :)
Superfin bild på dig, å grattis till nya jobbet också!
Kram vännen