söndag 12 maj 2013

12 maj!

Det gick väl sådär att springa igår..min högerfot gör ont..och det gillar jag inte! Men förutom att högerfoten gjorde ont så var det ju svinkallt att springa, plus att man fick stå och vänta lääänge innan det var dags att springa..så jag antar att det var en dålig kombination att springa...kall och ont! Blää.

Men nu ska jag försöka vila tills på lördag..eller imorrn ska jag på spinning, men det är ju inte speciellt ansträngande för foten och på tisdag vill jag verkligen på powerstep..så jag tror jag ska dit..försöka undvika att hoppa så gått det går!

Jag jobbar bara 3 dagar denna vecka. Åker till Göteborg torsdag förmiddag!

Nej, dags att göra nån nytta denna dag också! Tvätt och städ står på schemat! Yey!

Ska lyxa till det med bananpannkakor som belöning! Väldigt gott..och enkelt, 2 ägg och 1 banan, mosa ihop det, tillsätt lite kanel och stek. Gott och sunt!

Cool tjej 2007!

2 kommentarer:

perra sa...

Hoppas det går bra med foten!

Sofia sa...

Tack för "lycka till":et, och nu är det gjort! :-) Gick helt ok, för övrigt. :-) Hur gick det för dig i helgen? Rann du bort i värmen? ;-)