lördag 11 maj 2013

11 maj!

Igår var det ingen bra dag..eller det var en ganska bra dag fram tills jag skulle träna. Märkte redan när jag stod på löpbandet att min högra fot gjorde ont..igen..så när min PT kom sa jag det till henne och hon tyckte inte jag skulle köra så mycket löpning..så det blev några intervaller, men sen så fick vi köra styrke resten. Och nu sitter jag här med en högerfot som värker! Vet inte vad det är, den är inte svullen eller blå..
Roligt att jag idag också ska springa Holmenkollstafetten..har länge tänkt på om jag skulle ställa in..men min sträcka är 1.8 km, så kan ju vara bra att testa foten tänkte jag..vi får väl se, men klarar jag inte springa 1.8 km idag hur ska jag då klara springa 21 km nästa lördag?
Men det är väl bara att bita ihop och köra på! Har ju tränat och längtat inför Göteborgsvarvet i nästan 8 månader, så lite ont i en fot ska fasiken inte stoppa mig!
Men lovade min PT att gör det ont imorrn ska jag skippa steppen!

Jaja, bästa att göra sig klar för dagen!
Heja mig!


Inga kommentarer: