fredag 15 februari 2008

Detta blir en bra helg!

Jag visste att detta skulle bli en bra helg redan igår, när Frida hipp som happ ringde o sa att hon tänkte komma o hälsa på i Oslo i helgen :) Så passande, för Carro åkte till Sverige idag och då finns det ju en säng ledig här :) Hon kommer kring åtta-tiden. Synd bara att jag missar Björklöven-Malmö som jag hade tänkt se på Harrys idag, men det är smällar man får ta :) Synd också att Emma åkte till Sverige idag med, hade varit roligt för hon o Frida att träffas, eftersom dom har samma aupair familj!

Igår var vi förresten några ur kollektivet som fikade sammen. Det var koseligt!
Mer fika åt folket! Johans bröd/kaka/tårt grej var roligast. Ska visa bild sen så dere vet vad jag snakker om! :)

Imorrn blir det schlager hos Anna, samma som förra helgen!
Ikväll så ska jag o Frida ut på byen, vet ej vad vi ska göra, men nått trevligt blir det iaf! Ska blir roligt att träffa henne igen, har inte setts sen augusti! Vill träffa Sara med, vi har inte träffats sen juni! :(

Vad mer ska jag säga? Perra uppdatera din blogg tack, saknar dig, vi har ju inte snakkat på msn på länge! :(
Saknar de andra i min familj med! Men inte länge kvar innan jag o mamma träffs, 7 mars!

Nästa fredag åker jag till Gbg, skojsigt!

Näe nu ska jag duscha och sen fara o handla o sen möta Frida på Terminalen!

God helg!

Inga kommentarer: