måndag 4 februari 2008

IKEA och Lidl!

Hei!
Redan den 4:e februari, tiden flyger iväg! Or not!

Är nyss hemkommen från IKEA där jag och Carro har storshoppat. Jag köpte 5 klädhängare för 9 kr, 2 påsar skorpor för 1 kr styck. Och sen åt vi 2 pizzabitar var och en dricka för 30 kr. Plus att jag köpte mjukglass med för 10 kr, och en bullpåse för 20 kr. Billigt på IKEA. Förutom köttbullarna som vi tänkt köpa, 1kg för 76 kr, det går ju bara inte. Sen efter IKEA for vi på Lidl, haha trodde aldrig jag skulle bli så fattig så jag var tvungen att handla på Lidl. Men nu är jag några nudel(?)påsar och frukt rikare. Gött!

Bokade resa till Gbg idag med. Den 22:a februari åker jag o Emma dit. Vi ska festa. Och köpa lösviktsgodis. Yes!

Igår fick vi veta att vårat rum, som vi trott varit ett dubbelrum egentligen är ett enkelrum, inte undra på att det är trångt här! Haha!

Det är trevligt att ha en rumskompis, fast vi är inte så sociala. Igår satt Carro vid min dator och kollade på Andra Avenyn och jag låg i min säng och kollade på Desperate Housewifes på hennes bärbara DVD. Blir nog så ikväll med! :)

Vad mer ska jag säga och inte ljuga?
Näe det var nog allt för nu!

Peace out! :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå!
Det är inge roligt i Umeå heller... jag borde verkligen komma och hälsa på dig! stanna där du är så du får lite erfarenhet sen an du ju byta dagis...
jag saknar dig ska du veta. kraaaam