söndag 24 februari 2008

Hei på deg!

Jaa, sitter nu hos faster och slappar litt. Måste passa på att vara på internet, funkar inte så bra i kollektivet.

Vi ska snart åka in till Göteborg och shoppa, sen ta bussen hem 17.30.

Har varit en bra helg. Resan till Götet var litt skummel, först blev vi stoppade av tullen så vi blev forsinkade 25 minuter, sen var det oväder så Uddevallabron var avstängd, så då blev vi ännu mer forsinkade. Men jag snakkde me Perra i telen och då gick tiden fort :D
Igår shoppade vi i Allum, jag klippte lugg, som jag inte blev så
nöjd med. Som vanligt. Men jag hr typ en virvel mitt i luggen så det går inte att göra nått åt det.
Sen åt vi på Alexandra Zazzis restaurang. Väldig god mat, och mkt fick man!
Sen hem och börja festa, spela ölspel på 2 pers är väldigt roligt :P
Sen (ja, jag vet många "sen")åkte vi in till Göteborg, gick på Trädgår'n, där vare inge ös, sen gick vi till Valand. Först var det ikke noe göy, bara house musik typ. Men sen öppnade dom ett till dansgolv, med schlager och pop-musik. Där hängde Carro resten av kvällen. Blev en väldigt lyckad kväll på alla sätt och vis ;) Är väldigt trött nu, har sovit en timme inatt, men ska sova på bussen :)

Ska kanske skriva lite om veckan som gått också.
Jag har:
*Tackat nej till extrajobb som barnvakt på kvällar och helger. Har hört att det inte var ett bra företag.
*Fyllt 22 år, tack för alla gratulationer btw :)
*Tackat ja till ett nytt boende, från 1 maj har jag kontrakt på ett rum i ett kollektiv i Österås/Hosle, mina gamla hemtrakter ;) Men jag flyttar redan 1 april, blir till att dela rum med Lina en månad, men det ska nog gå. Billig hyra blir det då i April.
Sen har det väl inte hänt så mkt intressant.

Hoppas det blir söndagsfika ikväll när jag kommer hem, som dom andra har lovat! :D

Ha en bra vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj förlåt! Grattis i efterskott! Tänker på dig, skönt att allt ordnade sig. :)