söndag 17 februari 2008

Veckan som kommer!

Kebabpizza! Åhh vad synd att den låten inte gick vidare! Eller?

Förkylning på G igen. Kommer väl passande när jag ska till Göteborg neste uke? Not.

Hoppas veckan som kommer går fort, längtar till fredag. Det är sportlov här i Norge nu så jag hoppas på att många barn är lediga ;)
Nu ska ni få se min veckoplan:
Måndag: Jobb 9.30-17.00, sen hem, äta nått och sen antagligen se DH o sova
Tisdag: Jobb 8.30-16.00, Team-möte 17.00-18.30, sen hem, äta nått my guess is nudlar eller pasta o tomatsås. Sen slappa.
Onsdag: Jobb 7.30-15.00, intervju 16.30, sen fika 19.00 och fira MIN FÖDELSEDAG! Glöm inte bort att gratta mig!
Torsdag: Jobb 9.30-17.00, träffa mina, mest troligtvis, nya hyresvärdar, prata lite me dom o förhoppningsvis skriva kontrakt.
Fredag: Jobb 8.30-16, sen ta bussen direkt till bussterminalen och ta bussen till Gbg 18.10, framme i Gbg 22.05, möta Emma o så drar vi till faster.
Lördag: Shopping i Allum, besök hos frisör o middag på restaurang. Fest och utgång på kvällen.
Söndag: Vara bakfull som fan, ta bussen tillbaka hit 17.30.

Just nu saknar jag:

Min familj!


Mysa i stugan:


Att se Björklövens matcher live:


ÅNÄSET:


Det var allt för mig!
Tjarååååå!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jag saknar dig med!
Min bild, as usual ;).
WOAAA.
Blev nån skadad i knivslagsmålet?