lördag 2 februari 2008

Personalfest!! :)

Ja, efter en väldigt tuff vecka för min del, har ju som sagt varit själv (nästan) i mitt team i veckan, var barnehagen stängd igår. Vi i personalen hade planeringsdag. Haha, jag har alltid velat vetat vad man gör på en personaldag. Och nu vet jag. Man pratar o pratar o pratar. O vi städade också. Det var..jobbigt. Men, vi hade ju personalfesten att se framemot. Förresten, det har börjat en ny tjej i vårat team, så helt själv har jag ju inte varit, men hon är ju ny och vet inte så mkt. Akkurat som jeg var för en månad sen. Iaf, hon har ett fiiiiint namn, och det börjar på Ca o slutar på roline. Höhö. Hon och jag har i veckan spanat på den snygge snickarkillen som bygger hos oss. Oh mama. Önskar bara det var sommmar så han kunde gå med bar överkropp. :P
Men just ja, nu ska jag ju prata om personalfesten. Det började med att jag fick stressa hem klockan tre, duscha, byta om och ta bussen till Bekkestua där Carro skulle möta upp. Bara det att bussen slutade funka i Lysaker, så vi blev forsinkade 15 min, men det gjorde inget för när jag kom dit hade Carro ännu inte kommit! :P
Sen drog vi då till Stallkroen och källarstuen vi hade hyrt. Jättefin och mysig. Chefen hade med sig champagne så det började med att vi skålade i det. Sen bar det utför! Haha, det var seriöst den roligaste personalfesten jag varit på (och enda).
Maten var dock inte så god, tapas. Men det gick att äta. Och det fanns chips och godis!
Det var så roligt att se alla så avslappnade, och jag vet inte om det var för att folk var fulla eller, men jag fick mkt beröm för att jag har klarat denna vecka! Kändes roligt att höra. Och tydligen har jag utvecklats väldigt mkt dessa veckor. Brabra!
Jag var orolig för att dricka, tänkte man kan ju inte bli full inför chefen. Men alla andra blev det, så då tänkte jag skitsamma o drack. Haha, så göy!
Etterpå kring halv ett när festen höll på att dö ut tog jag och Carro med oss några av gänget och drog till Sandvika och gick ut på Carros hak James. Det var roligt där, jag kunde dock inte stanna så länge. Var tvungen att ta nattbussen hem. Och nu sitter jag här! :)
Tog massa kort med min engångskamera också. Haha, måste framkallas!

Ikväll är det fest igen. Och Carro flyttar in. Inatt, efter festen! Haha!
Vet inte riktigt vart jag ska på fest, har så många alternativ, men nånstans blir det iaf. Och roligt ska jag ha. Igen!

Nu ska jag antingen se Desperate Housewifes eller läsa en bok. Carro har ju tagit med sig massa saker, så nu är det plötsligt massor att göra :P Och det är mysigare här nu, vi möblerade om förra veckan! Hon har en digitalkamera, så bilder kommer snart!

Kos dere mine venner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har fått jobb på Techsam, känns kanonbra! :) Börjar nu på måndag som kommer. Sj då, hur leker livet i Norge? Kram //Elina