måndag 20 oktober 2008

Hallå i stugan!

Det är farligt för mig att åka till Sverige. Jag gör av med alldeles för mkt pengar. Usch, vet inte hur mkt jag har shoppat för i helgen, och det är nog bäst bäst att jag inget vet. Annars får jag sån ångest! Haha.
Var en trevlig helg, gick runt i Göteborg med Frida på lördagen, vi shoppade lite, åt lunch på ett café, Ahlströms, otroligt gott! Massa goda bakverk. Och allt var så billigt jämfört med detta land. Sen på lördag kväll åkte jag och faster in till stan, gick på en pianobar, tog en drink och kollade på alla fulla folk. Trevligt, trevligt :)
Igår gick vi till Allum, där jag gjorde speed-shopping. Gick in på 3 butiker och kom ut med saker varje gång. Det bästa var ju att i en butik, första jeansparet jag testade satt som..handen i handsken! First time ever, annars brukar det ta timmar för mig att hitta jeans, men dessa passade perfekt, rea dessutom! :)
Vi hann även med en mysig skogspromenad igår, runt massa sjöar, hur mysigt som helst!

Idag var det åter till vardagen och kaoset på barnehagen. Imorgon är det dags för fotografering igen. What to wear?

Snart blir det att läsa en av de nya böckerna jag köpte. Sista delen av Millenium-serien. Spännande värre :)

Btw, jag är en av dom som ska anordna julbordet för personalen, ingen som vet om några roliga lekar? :D

Inga kommentarer: