söndag 12 oktober 2008

He touched me!

Yes, Håkan tog min hand, 2 ggr! Lyckligast i världen var jag då. Jag vet inte om ni nångång varit på en konsert med han, eller ens gillar han. Men alla gånger som jag har sett han, har det varit så otroligt bra! Känslan, adrenalin, lycka! Han är så otroligt jävla bra. Hans texter gör mig glad!
Vi stod alltså längst fram denna gång med, och det känns idag, stora blåmärken på magen och armarna. Folk som knuffas hit och dit, men lite blåmärken var det helt klart värt! Haha.
Men det började inte bra, för vi trodde att han skulle spela på samma ställe som förra gången, så vi gick dit, lite stressade för insläppet hade redan börjat. Ännu mer stressade blev vi när vi såg att det var stängt där vi trodde han skulle spela. PANIK! Vi kollade på biljetterna, tänk om vi sett fel, 10 november och inte 11 oktober, men näe det var rätt datum. Så gick vi runt byggnaden och andades ut, för över gatan såg vi massa folk som stod i kö, så vi gick dit, och visst där skulle han spela :) Så det var skönt :)

Inga kommentarer: