måndag 6 oktober 2008

Hei!

Åhh, har haft en trevlig helg sammen med päronen! Vi har inte gjort så mkt, åkt till Holmenkollen, vandrat runt i Oslo och KarlJohann, ätit och lagat god mat, samt sett mkt på TV, Doobidoo och Stjärnor på is. Men det var myyyys. Fick go-maten av mamma också! :) Kan ni tänka er min besvikelse när jag imorse, 5 min efter jag lämnat lägenheten insett att FAN jag glömde ta upp ena pajen ur frysen. Blää, så idag blev det fil till middag, slutade fem och orkade inte laga mat när jag kom hem! O imorrn blir det inte heller paj, för då slutar jag åtta och ska äta på jobbet!

På lördag blir det Håkan, can't wait! Det blir nice!
Helgen efter det blir det Götet, och helgen efter Götet kommer Micka, HSM3, here we come ;)

Btw, blir ingen 36åring som flyttar in. Tur va? :)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Är du helt kär i Håkke H nu, eller? ;)