onsdag 15 oktober 2008

Trött?

Hehe, ja, idag har jag varit trött. Steg upp klockan 5, åt frukost gjorde mig klar för jobb, tog en promenad på 35 min, satte mig i bussen och sen började arbetsdagen 7.30!

Blev helt svimmel idag på jobbet, eller yr som man säger på svenska! Och när jag kom hem, hittade jag inte nycklarna i väskan, fick panik och messade de på mit team o frågade om de sett mina nycklar nånstans på jobbet. Jag ringde på hos hyresvärdarna o sa att jag glömt nycklarna på jobbet o undrade om dom hade några extra, det hade dom! Så när jag fått dom o öppnat dörren till mitt rum, öppnade jag väskan igen och det första jag ser är mina nycklar. Haha. Snark.

Igår efter jobbet gick jag och M en tur till "Krokskogen". Det var mysigt, vi gick en timme på en öde väg in i skogen, så kom vi fram till en sjö, och ett jättefint o mysigt hus. Aww, så skulle jag vilja bo sen!
Men vägen tillbaka var mindre trevlig, det var mörkt och månen var det enda som lyste upp vägen. Tror vi skrämde upp varann ganska mkt, haha! Men det var härligt med en 2timmars promenad, underbart att andas in höstluft! :)
2 dagar kvar på jobb, sen peppar vi för Götet, aiight? Haha.

Hejdå!

Inga kommentarer: