onsdag 29 oktober 2008

SNÖ!

Ja, jävlar i min låda vad det har snöat idag! Heeela dagen!! :) Skoj!
Trafikkaos överallt, norrmännen hade väl inte räknat med snö idag så alla körde med sommardäck. Haha.
Åhh, massa snö, sån mjuk snö, så fint när det dalar ner och landar på marken! Mys!
Men vi kunde inte vara ute med barnen så länge, våra småtroll är inte så vana vid snö så alla stod och skrek och ville bäras, så vi gick in ganska snabbt :( Jag ville ju vara ute o leka i snön!

Nyss kommit hem från förstahjälpen kurs, är dödstrött, men vad tror ni jag gör? Jo, slänger in en tvätt i tvättmaskin. Suck. Måste vänta minst 2 timmar på den ju, men det orkar jag nog inte, så lär väl bli att hänga upp den sura tvätten imorrn istället :D

Halloween fest på fredag, ska inte avslöja hur jag kommer ser ut, men jag och C2 kommer vara finast iaf ;)
Sen ryktas det om fest på lördag med, jag bangar inte!
Måste ju fira att jag idag betalt in de där 750 jävla kronorna, som jag egentligen inte ska. Fick ju bot i måndags för att jag enligt kontrollanten hade ogyldigt busskort, men det stämde inte, så jag har nu skickat in ett 2 sidor långt klagobrev också, så förhoppningsvis får jag igen mina pengar :)

Har ni snö i Norrland btw?

Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Cha bruden! Det kom några små snöflingor i morse... men det är mest frost här. Å typ 6 grader kallt. Åhh vad ska du klä ut dej till? Jag ska va spindel sen när vi ska ha maskerad.. har hittat värsta fräna dräkten! :D Hade!