torsdag 30 oktober 2008

Halloween!

Yes, i helgen är det som ni alla vet Halloween, eller imorrn är det väl Halloween, lördag och söndag är det ju Alla helgona. Om jag fattat rätt. Men det kanske betyder samma sak?
Ja iaf, så när jag kom hem stod det en stoooooooooooooor skål med godis från våra hyersvärdar. På en lapp stod det att dom är borta i helgen och om det ringer på dörren ska vi ge godis till barnen. Not. Jag ska äta allt själv. Moahaha. Näe skoja ba. Not. Haha..

Jaja, planeringsdag imorrn på Holmen Fjordhotell, i Asker. Blir skoj, ska åka med M dit, från Majorstuen, måste åka t-banen 6.21. Snark.
Jag måste åka buss hem, usch, tänk om jag inte hittar vart det går nån buss, har aldrig varit i Holmen :( Men det löser sig nog.
De flesta andra ska stanna kvar o bada o sånt, men jag måste hem och förvandla mig. Till vaddå undrar ni, ja det säger jag inte!
Blir kul att Nathalie och Öl-Carro också kommer, längesen man träffade dom nu!

Have a nice weekend!
Bye!

Inga kommentarer: