fredag 28 augusti 2009

Fredag igen!

Det är fan jobbigt att boka resor. På 2 dagar har jag bokat 3 resor, slitsomt! Haha.
Började i onsdags då jag bokade resa till Götet i September, då jag ska dit o umgås med faster.
Sen igår bokade jag en till resa till Götet, men i Oktober då jag ska dit o hälsa på faster igen, fast denna gång gör även mamma och pappa mig sällskap :) Trevligt!
Sen kommer vi till den mest avancerade bokningen som jag gjorde igår. Nämligen kryssningen till Köpenhamn som vi ska göra i November. Hade inte bara mig själv att tänka på dessutom, utan bokade till 3 kompisar också. Men efter många om och men och med lite guiding från C2 så lyckades jag boka resan :) Så i November åker vi iväg ett helt gäng till Köpenhamn. Blir trevligt det!

I helgen blir det lugnt och skönt.
Barnvakt imorrnkväll är det enda som står på schemat!

Ha det på badet!



Jag o mamma efter min landning på flygplatsen i somras <3
Notera min snygga dubbelhaka!

Ps. Perra, du är fan kung på att köra bil! Bättre än din syster iaf ;)

Inga kommentarer: