fredag 21 augusti 2009

Fredag!

Så var det äntligen fredag och helg igen! :)
Denna vecka har gått saaaakta, men nu är den över :)

Igår var det middag på Yayas som gällde. Jag, Carro, Madde, Lovisa och Anna :) Trevligt! Vi pratade om hur bra det var att blogga, man behöver inte ringa eller prata eller sms:a med varandra lika mkt då :P
Som för att ge ett exempel:
Tack för en trevlig kväll på Yayas tjejer! ;)
Och nästa gång vill jag inte ha dessert på BK, snacka om att det gick tröööögt!!!
Se, inget sms skickat eller så, sparar massa pengar på att blogga ;D


Snart ska jag bege mig till Anna, tacos och spelkväll står på menyn!

Imorrn blir det fest hos Öjje! Gleder meg!

Friday kommer ikväll, och en kompis till henne. Sen så ska det visst flytta in nån ny ikväll med, kompis till Friday, eller hur det nu var.

Min mamma ringde nyss, hon är alltför bra hon! :)
Besök av moster och kusin skulle dom få ikväll! Hoppas ni hade det trevligt VBM, jag vet ju att även du tjuvläser min blogg ;)

Näe, dags att göra sig iordning för kvällen!!





3 kommentarer:

Din mest älskade syster sa...

Förresten, har du läst ut alla Twilight-böcker?

Sofia sa...

Ja jag veet! Tror du man har nån ångest över hur fort tiden gå?! :-/

anonym sa...

Uppdatera!