lördag 15 augusti 2009

Friday has bursdag!

Ett fyrfaldigt leve för Frida som fyller 22 år idag! Hon leve, Hipp hipp Hurra, hurra, hurra, hurraaaaa! :D Grattis grattis min vän! Ses till helgen!!

Haha, du trodde jag skulle ta kort, men ikke sa nikke! ;)


Och fråga mig inte vad jag pratar för konstig dialekt, norrländska är det då inte! Haha.

På hotellet i Tönsberg som vi var på med jobbet hade dom...popcorn och mjukglass-maskiner! Som man fick äta av hur mkt man ville! My god!
För att inte tala om all annan mat vi fick, frukost, luncher och middag! Helt galet mkt mat och helt galet vad mkt man åt. Maten tog ju aldrig slut! Haha. Diggar att bo på hotell, men tänk om man bodde där en vecka, hur mkt skulle man inte gå upp i vikt då? 200 kg??

Ha en bra dag! Speciellt födelsedagsbarnet :)

3 kommentarer:

friday sa...

hahah du la verkligen upp den! :) den kan få va där. du är väl för go! Ses på fredag :)

Sofia* sa...

Åh mjukglassmaskin!

Louise sa...

MEn hej Carro! Visste inte att du bloggade! Vad kul att höra från dig :) Ja, jag är lite sugen på att åka dit och tjäna pengar men finns det verkligen jobb i NOrge nu oxå? Isf, vad ska man söka för jobb och ska man gå genom internet då eller åka dit och söka? Jag är som helt utan idéer här ...! Hoppas du mår bra! KRAM