torsdag 6 augusti 2009

Torsdag!

Bara ge det lite tid förstår du så blir det bara bättre sen :)
Hade en bra dag på jobbet, glada barn, fint väder, inte mkt mer man kan begära. Men jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem. Ingen energi, huvudvärk, snuvig, ja det är nog en förkylning på G!

Imorrn kommer Emma, det blir skoj! Hoppas hon går med på att ta det lugnt imorrnkväll, så kör vi så det ryker på lördag istället ;)

Mitt bästa köp denna sommar var ju helt klart MP3-spelaren! Bästa tiden på dagen är när jag går min promenad till Bekkestua på morgonen o lyssnar på min braiga musik :)

Måste slänga i en tvätt, och så är det egentligen min tur att städa här, men eftersom jag är själv till på måndag så kommer jag fuska rejält. :P Schh, Frida säg inget om det till någon, vaer så snill!! ;)

Ha en bra helg :)

Jag och min blivande man:


Alla som vet vart bilden är tagen får 50 öre nästa gång vi träffs ;)

2 kommentarer:

ulrpet sa...

jag vet!

Amanda sa...

vad hände med adam då? ;)