tisdag 4 augusti 2009

Trött är bara förnamnet!

Det är bara tisdag än och jag är helt slut!
Har minst sagt varit en tuff start på veckan, tar tillbaka allt jag sagt om att det skulle vara lätt att inskola barn. Gråt, gråt, gråt o så lite mera gråt på det. Imorrn har jag ett till barn att inskola, hur ska jag klara det? Plus att ett av de "gamla" barnen är väldigt krävande just nu.
Sen att vissa föräldrar aldrig slutar klaga, det tar på krafterna!
Jag är helt slut när jag kommer hem, igår gick jag o la mig åtta, är det normalt?
Känner mig hängig också, huvudvärk och snuvig! Tänk att få vara så heldig som killen på Öivinds fest som inte varit sjuk på hela 7 år!! Det vore nått ;) Haha.

Ser framemot helgen iaf, Emma kommer på besök och det blir fest :) I vanlig ordning!

En dusch, sen ska jag lägga mig ner o läsa "New moon". :)

2 kommentarer:

carro sa...

hejsan bästaste C1.
De va visst inte 100 att vi ska va hos Öjje... för han e igentligen bjuden på en fest oslo men han tänkte försöka flytta hem den till sig så vi kan vaa där allihoppa. reservplan?
vi la bud på en lägenhet igår å klockan 11 idag får vi veta om vi måste buda högre eller fått den. åh ja vill ha den!! ha en fin dag =)

Friday sa...

hej gumman!
Förstår att det är tufft med alla nya barn, man kan bara trösta sig med att det blir bättre. Och tänk, snart är det dags för resan till Tönsberg, det blir skoj! Nått att se fram emot =) Hoppas att det fina vädret har hittat till Oslo! vi ses snart!