onsdag 23 december 2009

Dan före dan!

Det är så härligt när snön faller ned och allt är vitt ute! Mys!! :)

Mindre härligt är det när man ska köra bil o det är halt o skit o kallt o jobbigt..haha, kommer nog aldrig lära mig att tycka om att köra bil :P Men men.

Min förkylning håller på att släppa, nässpray och sinova is the shit :) Men nått som inte är så bra är att jag har fått blåsor i munnen, ont ont gör det, köpte en salva på apoteket idag, hoppas den är superduperbra så jag kan njuta av all julmat imorrn!!

Granen är uppe, efter många om och men lyser den även, pappa fick åka till farfar och låna belysning från 50-talet, för de vi hade funkade inte :(
Men den är så fin så! Älskar äkta granar, det doftar så gott!!

Fick förresten gosa med världens sötaste Gry igår! Och gofika fick jag, kom på att jag glömde ta bort efter mig, ber om ursäkt för det Elina ;)

Längtar till den 4:e januari då jag o Hanna ska börja våra nyttiga liv, för nyttig det är jag inte. Hur kan man va nyttig över jul förresten??

Näe, ska gå o se vad de ha för sig i vardagsrummet, låter som att dom äter ngt gott :P

Jaja, hoppas ni alla får en god jul!!

Kramkram

Inga kommentarer: