söndag 27 december 2009

Söndag.

Hoppas ni alla har haft en bra jul, själv har jag nyss vaknat upp igen efter det paltkoma som jag fick på julafton. Seriöst, varför ska man äta så mkt under jul? Godis o mat i massor. Men som min käre far sa, det är inte det man äter mellan jul och nyår som räknas utan det man äter mellan nyår och jul. Så sant så. Så jag kan alltså med gott samvete trycka i mig ännu mer mat o godis innan jag drar tillbaka? Hell yeah! :D

Och snö, my god, vad mkt snö det har kommit. Tror det har snöat alla dagar sen jag kom hit. Men snälla, ingen snö på onsdag, då ska jag flyga och vill helst inte att det ska bli nå problem pga snön.
Har bara 1h på mig på Arlanda, tror jag det var! 1h, hjälp, oftast brukar jag iaf ha 2-3h på mig, men inte nu. Är redan nervös över att jag ska missa planet till Oslo!! Men det gör jag nog inte. Får vi hoppas!

Imorrn ska jag, mamma o Perra in till Ume o mellandagsrea! Trängas med mkt folk! :)
På tal om mkt folk, det är 2 ggr per år som parkeringen här utanför är full, handlardagarna i juli och som igår, mellandagsrean på Toms kläder och Skoaffärn. Haha, det slår aldrig fel. Helt dött annars, men när det är rea då jäklar är det liv o rörelse här i Ånäset ska ni veta :D

Näe, ska nog se ett avsnitt av OC nu, det har jag o Perra roat oss med i några dagar. Det är göy!!

Well, det var allt för mig!
Puss o hej!




1 kommentar:

carro sa...

im back... kom igår. hade hänt en olycka på vägen- blev stående en timme.... kul. not. kom hem tillsist. fy fan va snö. tyckte vi hade mycke hemma men här va de svinmycke!! så det behöver du inte oroa dig för =) Åh ska ni på rea idag?!? Har ni lagerhaus?? ja eller vi behöber en sak... ja messar dej!!