tisdag 8 december 2009

Jag tycker det är konstigt att när vi är 3 vuxna och full barngrupp på jobbet så går det nästan bättre än när vi är 4 vuxna och inte alla barn. Hmm. :) Men jag föredrar ändå att vara 4 på jobb, bara så det är klargjort! :D

På tal om jobbet, Frida varför var det massa glitter i den stora runda ringen inne i dukkekroken för? Är det något du och ... är skyldiga till eller? ;) Hihi.
Rydd opp etter dere!

Våran goda fudge som vi gjorde i lördags, som inte blev fudge utan typ chokladsås sitter vi och smaskar på nu, eller vi och vi, Fridis. Men det är hon värd, hon är ju trots allt sykmeld. :(
Inte bara jag som kommer sakna henne på jobbet imorrn! ;) Hihi.

Som avslutning på dagens inlägg ska ni få ett inlägg från min Lunar-dagbok (nörd?)

Lör 2 apr 2005 14:28
Haha, jag är så jävla kung..eller typ inte..haha..

Shit så kul d va igår..Darin va ju helt underbar...oh va ja skrek!!! hahaha..men ja blev så förbannad på alla som skulle trängas, ja stod ju längst fram, så ja vände mig ba om o skrek allt va ja kunde att dom skulle sluta trängas, för det fanns ingen mer plats!! haha..dom slutade då trängas iaf :)
Sen när Darin hade spelat färdigt, så sprang han ju bort omringad av vakter, men jag sprang efter o fick tag i hans jacka o rörde hans rygg.. I like :)..men vakterna blev inte så glad på mej..haha..men shit happends!!!
Ohhh..hans dansare som han hade me sig, dansade ju int ba lite sexigt heller..shit..o Darin va så snygg!!! :)
Träffade en tjej som hade tagit Darins svettiga handduk, så den tog ja o luktade på..mmm..luktade verkligen gott..haha..

Tack för igår, d va trevlig, synd att ja inte kunde följa me på efterfesten :P
Jävla fyllo ;)!! haha..

Jag vet att ja gjorde en del personer besvikna på mig igår..för ja höll ju inte precis d ja lovade..sorry..så blir det när man dricker för mkt..


Snart blire hockey ;)
Heja löven!! :)


Hur stor nörd var inte jag på den tiden egentligen? Jag menar nu är jag mkt mer mogen, ikke sant??

Förresten, Fridas nya favvolåt är Imse Vimse Spindel! Fast på norska! Hihi.

4 kommentarer:

carro sa...

haha ja kollade min skunk här omdagen. Hade inte vart inne där på nåt/några år... uscha meg!!!!!!!!!! skämdes när ja läste de ja självskrivit. haha

pernilla sa...

Jag ska typ ha något om Öppen gemenskap, dit typ alkoholister kommer! Jag suger på att komma på bra saker :/ men skitsamma, jag ska inte bli nån jävla projektarbetsledare...
Hahahaha, du måste kopiera flera saker från Lunar, var ju roligt.

Rammi sa...

Haha jag kommer ihåg den dagen, du ringde ju mig o va helt lyrisk ;D
Jag var faktiskt in på min lunar igår också o läste massa skumma saker man skrivit, haha :)
Vi var ju coola då Carro ;)

Friday sa...

fy farao, en dag borta från jobb så är man redan glömd och utbytt :(