söndag 20 december 2009

Dubbeltypiskt!

Jag säger som C2 brukar säga: Dubbeltypiskt!
Visst är det väl typiskt att när jag för en gångs skull är hemma, ja då ska jag bli sjuk. Tack!
Har fortfarande lock för öronen efter flygningen igår, min näsa rinner, ont i halsen o huvudet. Gahh.
Men jag ska bara ignorera min förkylning o låtsas som att jag är frisk som en nötkärna! :D

Snart ska jag, mamma o Perra ut å gå, sen ska vi hem o baka julgodis, o ikväll ska vi följa med pappa o hämta en julgran. Precis som Sune och hans familj gjorde i Sunes jul ;)

Först ska jag köpa nässpray, vi var på OK igår o jag köpte nån konstig nässpray för 145 kr, det tyckte mamma var för dyrt så hon lämnade igen den :P

Mamma har köpt ett pussel med 1000 bitar, så vi har att göra här hemma iaf! ;D

Ha det!

2 kommentarer:

c2 sa...

ja, dubbeltypsikt e de minsta man kan säga!! Hoppas du får en fin jul=)

Martin åkte till sverige idag, jag åker på tisdag. Har du följt me på bloggen om va som hänt me bilen. Forden, den har dött. skroten nästa =(

Krya på dej!

Friday sa...

Stackare! Hoppas att du snart blir frisk och att du får en härlig jul med familjen! Jag säger bara F. B.(inte facebook) och jag igår, om du förstår mig :) drama drama.. Kul att du såg Viktor på flyget, Puss och kram :)