lördag 5 december 2009

Lördag.

Om 2 veckor sitter jag hemma i Ånäset och koser meg masse <3

Igår var det julbord på och med jobbet som gällde. En väldigt underhållande kväll, sing-star, lekar, mkt sång och dans, lite väl mkt dans för stackars Frida, som mitt under "Tjernobyl-barn"-dansen ramlade, slog huvudet i en bordskant och fick en mindre hjärnskakning. Men den tjejen är tuff och avslutade kvällen på bästa sätt! Eller? ;)

Jag hade med mig min nya röda Samsung-kamera, som tyvärr är mkt dåligare än min förra. Men den tar bilder iaf. Bara det att den är såå seg. Jaja.

Idag har jag och Fridisen bakat julgodis. Vilket misslyckande. 2 övertrötta tjejer, en med sviter från hjärnskakningen ska inte ställa sig och baka julgodis! Haha. Men men, det gick då att äta ;)

Perra, min jobbarkompis bror var med i Idol förra året, så jag har också nästan träffat en kändis ;)

I en vecka har vi fått njuta av snö och fint väder. Jag tänkte åhh, äntligen har vintern och snön kommit för att stanna. Men näe, nu är det grönt ute igen och regn :( Blir så less. Förhoppningsvis ligger snön kvar vid dagiset, brukar inte försvinna lika lätt därifrån.

Nu ska jag sova!!
Godnatt!


5 kommentarer:

Pernilla sa...

Tjernobylbarndansen äger så himla mycket ;)

Oj, shit, vad häftigt! Var det i svenska eller norska idol?

Igårnatt snöade det här men idag är allt bortregnat :( Jag vill ha snö!

Madde sa...

Stackars, stackars Frida! Men vad gör man inte för att underhålla?! =P
Jag har en riktig "längta hem-dag" idag. Å jag måste vännta i 16 dagar innan jag får åka hem, suck och stööön!! =P
Kram!

Pernilla sa...

Han var ju ändå bra!

Det ser grymt gott ut! Vi måste baka det :D Och rischoklad,

friday sa...

Ja vilken knaskväll det blev:) Men kvällen hämtade ju sig som sagt ;) Lite nervös över imorgon dock..

carro sa...

oj stackars Frida!! Här har vi fortorande snö=)