fredag 15 januari 2010

2009

Ja, eftersom i princip alla har gjort en årskrönika för 2009, vill inte jag vara sämre. Så här kommer den! Carolines årskrönika 2009: (Inte lika seriös som alla andra! ;)

Januari:

17 januari: Fest hos C2 och Martin i Lindeberg, utgång i Lilleström, svarttaxi hem, trodde vi, men vi 4 som var i taxin (C1, C2, Anna och Martin) hamnade mitt i skogen. Efter många om och men bestämde vi oss för att gå hem, vilket resulterade i att vi alla hamnade i diket!?! Mkt konstig kväll, men även väldigt rolig ;) Vi tog oss hem tillslut iaf ;)



Februari:
2-5 februari: Barnvakt till 2 barn på dagiset. Fick testa på livet som ensamstående 2barns mor. Inte ballt.

7 februari: Melodifestivalen i Göteborg tillsammans med faster :)

Mars:
7 mars: Party på Ostkupan för min käre far som fyllde 50 år :)

28 mars: Högskoleprovet i Göteborg!!!

April:
9-13 april: London baby! Med Frida gumman. Där även Anna var med på ett hörn ;) Min första utlandsresa kan man väl säga :P


16-19 april: Världens bästa syter på besök <3

Maj:
8-10 maj: Ullared tillsammans med jenteligan! Ett fett stort gult hus som Vickan så fint sa! Massa shopping, skratt, mat, godis, mat, godis och lite mera shopping :D Perfekt med andra ord! ;)


16 maj: Alexander Rybak vinner ESC, Norge is on fire :P

17 maj: Nationaldagsfirande. Glada norrbaggar överallt :)

Juni:
20 juni: Midsommarfirande hos C2 o Martin!

27 juni: Spenderade en dag på Nakholmen med Frida och Vickan, till 21.45 enligt mina anteckningar ;)

Juli:
9 juli-1 augusti: Home sweet home :)


Augusti:
1 augusti: Den årliga sommarfesten hos Öjje. En trevlig tillställning :)

13-14 augusti: Tönsberg med jobbet! Hotellet hade popcorn och mjukglass maskiner! WOW!

September:

4 september: Började bli kallt ute så jag använde mössa för första gången den hösten :P

12 september: Tusenfryd! :D

18-20 september: Göteborg! :)

26 september: Harrytur!

Oktober:
9-10 september: VBM på besök :)

12 oktober: Green Day i Oslo Spektrum! WOW igen!

16-18 oktober: Göteborg med mamma o pappa :)

31 oktober: Halloween fest hos Linda och Stig!

November:
6-8 november: Kryssning till Danmark. Very good, gummisnodd!


20 november: New Moon!

22 november: New Moon igen :P

December:
4 decmber: Julbord med jobbet. En kväll då Fridas fina dans fortfarande spökar i mitt huvud ;)

11 december: Idol-final! Erik vann!

13 december: Lucia i Svenska Kyrkan!

19-30 december: Home sweet home!

31 december: 3-rätters middag hos inga mindre än...C2 o Martin! God mat och gott sällskap.


2009 var ett bra år, 2010 ska bli ännu bättre :P

Haha, blev ganska less på slutet :P

Idag har Emma flyttat in.

Jag är glad att det är helg. Ska inte göra ett skit. Shoppa imorrn möjligtvis ;)

Ha de!

Ps. Bra att du kommenterar så mkt Perra. Pluspoäng till dig ;)

4 kommentarer:

Friday sa...

Diggar som fan ;) De frågade på jobbet just den helgen som du fyller år men jag sa att jag inte kunde då, ska ju fira min Carrogumma då för sjutton :)

Friday sa...

de frågade om jag kunde jobba skulle det stå, hmm.. :)

c2 sa...

År 2010 kommer bli fin fint!!

Saker vi måste göra under året;
Återbesök på Ulla
Tv-spelsnatt
Träningslägerhelg
Århundrandets fylla
Besöka en ny plats
Tälta?!? =)
En ny båttur

Borde ja planera in en fest?? Öjje snackade om att de blev party hos han när du fyller!!=)

Ses i februari!!

Pernilla sa...

YEEAAHH!! Äntligen! bäst syster!
Måste dock klaga, har du inga bilder på mig? :/ :/ ;)