fredag 8 januari 2010

Fredag!

Fredag! Härligt :)

Nu är jag ledig till imorrn klockan åtta då jag börjar barnvaktandet. Så ikväll ska jag se till att njuta av min helg!
Har lagat god middag, som snart är klar att ätas. Grönsaker i ugn; broccoli, lök, potatis, tomat, squah, svamp o paprika. Mumma, till det ska jag äta mammas köttbullar. Ännu mer mumma.
Lagom till Let's Dance ska jag poppa en påse popcorn, har ju varit nyttig hela veckan, o lite popcorn skadar ju aldrig ;)

När jag kommer hem på söndag o kollar min blogg igen, då hoppas jag att ni varit duktiga på kommentera, det är ju därför man bloggar, pga kommentarerna! Dahh..

Näe, mat var det!
Tjao!

10 kommentarer:

Pernilla sa...

Sv: I sånt fall tycker jag verkligen synd om dig, du måste få en ny säng/madrass i födelsedagspresent.

Ohhh, poppa pocorn är så himla gott! Popcorn är inte onyttigt (enligt mig då, inte Anna Skipper)

håller på Gudrun Schyman i let's dance.. vem håller du på?

Pernilla sa...

var ej seriös med Gudrun Schyman i let's dance...

Elina sa...

Hej hopp! Ska komma ihåg ditt halsband nästa gång jag åker till ånäset! :) Hoppas allt är fint borta i Norge och att barna är snälla me dej :) Kram

Pernilla sa...

Sv: Alltså, fattade du inte vad mitt inlägg eller bara allmänt att du inte fattar nått? Heheh
Näee, men mamma läser ju mycket och då sa pappa att hon håller på att bli LÄSbiskt, inte lesbiskt dååå..

Jag tycker att Claudia och Elin var bra men den där bygglovskillen var ju lätt skönast! :D Hur lyder din rättvisa bedömning? ;P

Friday sa...

Hej hallå! Nu ska jag svara på ditt mail ;P Hoppas att barnen är snälla mot dig! Kram

Sofia* sa...

Undrade just hur det gick med ditt nya liv ;-) men det verkar ju gå bara bra...eller?

Pernilla sa...

Men, det var ju inte särskilt najs... Skulle dö om det hände ikväll ;) ;)

NeeeeJ! Du måste säga sen om den var nå bra, hur den var och vafan den handlar om! Har hört att den är grym! *avis*

Sofia* sa...

Jag börjar jobba på måndag och så börjar vi inskola Viggo den 25:e, han ska få va med morfar några dagar innan dagis börjar :-)

pernilla sa...

alltså, guuud så irriterande! Måste man tvinga dig eller? ;)

Uppdatera, ffs!

pernilla sa...

Nu kan du då fan inte klaga på få kommentarer! :P