lördag 30 januari 2010

Lördag!

Här är det ingen snöstorm som hemma, men det snöar och snöar och snöar. Snart räcker det tycker jag. Är ju sommar om 6 månader o då vill jag gärna att det ska vara grönt o inte vitt på gräsmattan! Tack ;)

Igår hade vi personalfest, började lite lugnt med förferre hos LM o Lise. Trevligt värre. Halv elva drog jag till nationals tågstation, den under jord, för att möta Hanna som skulle joina oss på festen. Det var lättare sagt än gjort. Vi hittade varann tillslut iaf! ;)
Tillbaka till festen, festa lite mer, ta taxi typ 5 min in till byen..haha, Andys, ikke noe göy, Fridays, veldig göy! Nått som inte heller var skoj, var att jag gjorde av med väldigt mkt pengar i baren. Närmare tusen kronor. Shit pommesfrites!!! Men jag drack inte allt själv såklart, utan är väldigt flink på att bjuda folk när jag är lite rund under fötterna!!
Sen skulle jag o Hannis hem, jag var lite överförfriskad, snälla o snygga D från jobbet hjälpte mig en del. Haha. Vi kom oss ut från Fridays, då var jag helt plötsligt väldigt nykter o Hanna inte så nykter. Stod med D o pratade allvarliga saker :P Haha.
Sen köpte vi nattamat, o sen heeeem!! Fick busschauffören till att köra oss nästan helt hem :D

Vaknade tio, drog till Bekkestua, köpte allt onyttigt vi kunde hitta! Ikväll ska vi svulla! Blev arg för att det är så dyrt med mat här. Herregud, 500 kr o jag köpte en gurka typ. Helt galet.
Sen hem, laga mat, se på Dagboken, somna, lite trött efter bara 5 timmars sömn..vakna, sätta sig och blogga..o nu sitter jag här.

Jag är inte så bra på att blogga, som Perra tex. Hennes inlägg har alltid hög klass. www.nessiee.blogg.se om ni inte kollat in den förut. Do it!!

Nu ska jag äta godis! Hejdå!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Den ger ju sköön! Kan ju inte slänga nått som är skönt ;)

Fan, 1000 kr.. :/ Det gör ont i mitt hjärta nu.. Du skulle ju kunnat gett det till mig ist ;P

Låter som en jävla bra alltså!
Jag vill också svulla, aslänge sen jag gjorde det.. Förresten, visst kommer du ihåg att Petra lånade din oc-box? Hahah;P

NAAAAAAAAAW; taaaaaaaaack!!!11

Pernilla sa...

en jävla bra kväll alltsåå

Sofia* sa...

Kul med partykväll! :-) Nej har inte gjort något alls med håret sen vi sågs sist, men håller med om att det såg mörkt ut. Jo, det känns väldigt bra att det funkar så bra med dagis. Det gör ju det hela sååå mycket lättare för mig. Hade nog inte haft hjärta att gå därifrån om han var ledsen, men nu hinner vi knappt säga hejdå innan han sprungit iväg :-/