söndag 24 januari 2010

Söndag!

Söndag idag!
Finns inget bättre att göra på söndagar än att ligga o se på kärleksfilmer, me like! Idag blev det P.S I love you, har du inte sett den, se den!!

Igår blev det en liten fest, egentligen så skulle jag inte festa denna helgen, för jag o Emma påbörjade i torsdags en veckas diet,den så kallade sjukhussoppan. Skulle få äta hur mkt soppa som helst samt olika tillbehör varje dag, torsdag bara frukt, fredag bara grönsaker, igår skulle vi ha ätit frukt, grönsaker och soppan då. Men vi gav upp! Torsdagen gick väldigt bra, fredagen med. Men igår så tänkte jag, vafan, mat är livet. Så är väldigt glad över att jag kom fram till det ;) Hade aldrig pallat den soppan i en veckas tid. Haha.

Jaja, fest igår var det. Massa singstar hos Öjje med Madde o Emma. Vi är verkligen duktiga på att sjunga! Sen ut på nån pub, väldigt bra musik, men medelåldern var väl typ 40?? Haha.
I väntan på bussen hem träffar vi några som vi börjar prata med. Jag anstränger mig till det yttersta att prata så bra norska som möjligt, då säger den ena killen, norskar var dom alltså: Hmm, du är svensk, och jag hör på din dialekt att du kommer från Umeå? Haha, wtf? Blev väldigt imponerad iaf :P O dom visste vad Björklöven var, inte många som vet det ;)

Jaja, måndag imorrn, jobbar 9-16.30 hela veckan. Suck.
Lönningspils med jobbet på fredag? I hope so!

Have a good one!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA?? PS I love you - den har jag lånat av en av mina jobbarkompisar och Pernilsson och jag såg den i torsdags!!! Mycket bra, både rolig och sorglig och romantisk på samma gång!
Kramar från VBM

Madde sa...

Hur sjutton kunde de höra det?!? Norskar brukar juh inte ens fatta att vi har fler dialekter än rikssvenska och skånska.. ;)

Hahaha!! Ja, halsont är sånt man får ta efter en kväll med singstar! ;P
Tack själv, jag hade jättskoj!!