söndag 31 januari 2010

Hihi.

Har ni tänkt på att februari har exakt 4 veckor? Not less or more. Coolt!

Och jag undrar, om man fyller år den 29 feb, så fyller ju man bara år vart fjärde år. Not fun. Undra om de väljer att fira födelsedagen 28 feb eller 1 mars då? Hmm..

Nu är det slut med onyttigt, fram till min födelsedag!! Alltså, jag får ju äta onyttigt på helgerna, dahhh, men jag menar på veckodagarna!
O Emma blev medlem på SATS idag o vi båda fick en fin SATS-väska. Så här skare tränas!

Imorgen begynner det en ny svensk gutt i barnehagen, det blir göy! :D

Hejdåå!

Ps. Perra, utan din blogg skulle inte jag överleva. Ds.


Litt ego:




2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jaa, visst är det coolt att februari börjar på en måndag? Och att Mars och börjar på en måndag så då blir det som jämnt.

Älskar din blogg!

Hahaha, tack ;) Liebe Schwester.

Snyggo du är!!

Pernilla sa...

Nej, tyvärr kan jag inte ta åt mig äran för det. Såg det på nån random facebooksväns status.