fredag 15 januari 2010

Utmanad!

Jag blev utmanad av Perris!

Regler för utmaningen:
Gå till mappen "mina bilder" (eller mappen där du har dina bilder ;P), gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen. Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den.
Utmana några vänner och tala om för dem att de är utmanade.




Bilden är tagen den 29 mars 2008, och jag, mamma och Pernilla åkte skidor till grillplatsen o grillade körv. Snacka om koseligt! :)

Jag utmanar:
Dom som läser min blogg, kom igen, do it ;)

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Var jag med då? Var inte jag på X3m och fjortade mig? ;)

Pernilla sa...

Jag hittade bara en bild och den la jag upp på fejjan. Det måste vara Maikens bilder, för jag minns också att det fanns nån fler bild. Vet inte var dem är, kanske på stationära datorn och den orkar jag inte starta..

Pernilla sa...

Heheh, jag har ju ärvt både min soethet och humor från dig ;P

Åhhh, vad roligt! Hur ser dem ut?

Pernilla sa...

Jaha, jag trodde du bara menade bilderna på oss. Jag har alla bilder från pappas kamera på min dator, men drygt att lägga ut alla..

Pernilla sa...

Tur att det är någon annan än mig som gillar mig! ;) Gillar dig också! hehe