fredag 13 april 2012

Fredag!

Oj, visste inte att nån läste min blogg! Men trevligt att inte bara Perraberra läser den! :)

Nu är det äntligen helg!!
Och jag började helgen på bästa sätt, med spinning! På SATS just nu är det spinning-konkurranse, den som har varit på flest pass fram till 31 mai vinner en NIKE-outfit! Jag kommer definitivt inte vinna, hon som leder tävlingen har varit på 48 pass, och tävlingen startade för bara en månad sen! Haha, men ska satsa på att komma topp 10 iaf, får man också premie! Förra året kom jag på delad 6:e plats, ska försöka slå det i år :D! Så imorrn och på söndag blir det också spinning! :)
Och vet ni vad, utan att tänka på vad jag gjorde så har jag nu köpt 12 PT-pass! Smidigt att man kan göra det på hemsidan! Så nästa vecka blir väl första passet! Man fick välja tränare själv, och jag valde min favorit! :) Så detta blir spännande!

På måndag har jag och Marie, en jobbarkompis bestämt oss för att inte äta godis, chips eller ngt annat sött och onyttigt fram till 20 juni! Alla som tror att jag klarar det räcker upp en hand! :D

Det var alltför nu, tack och hej!

2 kommentarer:

Perra sa...

Kul med PT, du får säga om det blir någon skillnad. Haha, rolig bild!!

Elina sa...

Klart du fixar det! Både med godiset och spinningen. Visst berättade jag om våran spinning-utmaning som vi hade?? Jag VANN!! :) Så nu har jag ett gratis terminskort inför nästa termin :)