onsdag 25 april 2012

Första passet!

Men kul att dom har gjort om hela blogger och jag inte fattar nått? Får se om detta inlägg kommer iväg! Blir ett kort inlägg idag, mest pga att jag har så ont i mina armar just nu! Är väl ca en timme sen jag kom hem från första PT-passet, och jag säger väl som Madde, varför har jag inte gjort det här förut? Sjukt kul, sjukt jobbigt! Min PT är superbra, men det visste jag ju sen förut! :) En timme gick fort, kändes som att vi nyss hade börjat när vi var färdiga! Men det blir bra det här! Längtar till nästa gång! Träningsvärk i mina ben kommer jag definitivt också att få, men så ska det ju va! Hoppas jag klarar spinningen imorrn! Nej, nu ska jag lägga mig i soffan och inte röra en fena förrän jag ska förflytta mig till sängen! Men jag överlevde första passet iaf, OCH DET BÄSTA AV ALLT VAR ATT MIN PT SA ATT JAG VAR STARK OCH UTHÅLLIG!!!!! :D Hejdå! Btw, det ser ut som att allt sitter ihop, men jag fattar inte hur man ändrar, så måste söka experthjälp hos nån!?!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Vad kul! Klart att du är stark och uthållig!