måndag 9 april 2012

Välkommen till mitt nya liv!

Äsch, vi skiter i kärleken och koncentrerar oss på ngt annat istället..
Som träning tillexempel! JA!

Har länge funderat på att skaffa mig en PT, ni vet, personlig tränare!
Nu finns det tilbud på SATS, 12 gånger med PT på 8 veckor, plus kostrådgivning för "bara" 5560 kr. Grymt sugen på att göra det. Kunna gå i bikini en sommar utan att skämmas liksom. Vem är villig att sponsra mig? Kom igeeeeen! Ska seriöst göra det! Ihh!
Måste bara spara liiiiiiiiite pengar först, hade ju tänkt köpa nu dator också, men det får nog vänta lite. Sommaren är ju snart här!

Har deppat nog denna helg nu, igår låg jag i sängen hela dagen, fram till 12 idag, men nu får det vara nog, för en liten stund iaf.
Spinning idag klockan 17.00 hade jag tänkt!

Ps, kommentera mera, heja VBM och Perra!

6 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad kul! Låter ganska proffsigt, med PT! :P

Anonym sa...

Synd med kärleken men det finns många andra därute! Du är ju snygg, rolig och smart så att..!

Anonym sa...

Jaaaa, äntligen tillbaka :)
/Rammi

c2 sa...

Vad fin bild. Jag tycker du ska göra det, pengar växer ju på träd!!!

Madde sa...

Jaaaa!! Göör det!! PT är helt underbart att ha, man lär sig massor!! =)

syster sa...

Schnygg syster!