onsdag 18 april 2012

Onsdag!

Ja, nu har jag gjort det! Skaffat PT! :) Känns väldigt väldigt spännande och lite nervöst! Den PT som jag har valt sendte ett sms igår och frågade när jag hade tid att träna, skulle på hennes pass senare på kvällen, blev lite förvånad över att hon visste vem jag var :P Men eftersom jag typ går på alla hennes pass jag kan så är det väl inte så konstigt! Men hon är väldigt populär som PT, så en hel vecka får jag vänta innan det startar! :) Åker bort imorrn och hela helgen, annars hade vi tränat imorrn! Men ja, ska berätta sen hur det var! Hoppas det är värt pengarna, eller vad säger du Madde? ;)

Vad mer, vad mer, här så är vädret knäppt, regn, snö, hagel och sol på samma dag! Rart. Men ska väl vara glad att snön inte lägger sig och att vi har lite vår i luften här, annat är det väl hemma i Norrland, har jag hört :P

Har skickat in ferie-önsker för sommaren, så förhoppningsvis så får jag svar nästa vecka och kan boka hemresa! Blir 4 veckor i Norrland i sommar, så vill du träffa mig och bor i Norrland så tycker jag du kan höra av dig till mig! :)

Fortsätter att smygheja på SAIK och hoppas dom vinner imorrn!

Det var allt för nu, dags att bege sig till SATS och spinning-intervall, ligger på 6:e plass i tävlingen för er som undrar! Hoppas jag också vinner som du, Elina! :D

Göteborg i helgen!
Hejdå!

Perra, savner deg <3

4 kommentarer:

Perra sa...

Ja, jag vill veta hur det var!

Jag saknar dig också! JÄD, ÄDM?

Madde sa...

Åh, du kommer inte att ångra dig!! =)

Elina sa...

Heja heja! Spännande med PT :)
Jag vill träffa dig i sommar såklart så det får vi absolut försöka tajma in, jag börjar inte jobba förrän 20 augusti så jag är ledig i princip hela sommaren kan man väl säga :)

Anonym sa...

Kära Caroline! Kul med PT, jag har själv bokat EN timme med sjukgymnast och fått ett program att göra tre gånger i veckan för mina knän, går faktiskt ganska bra :) Ha de bra i Göteborg så hörs vi sen. Ska naturligtvis träffa dig i sommar, helst flera gånger. Kram VBM