lördag 28 april 2012

Lördag!

Äntligen är det sol ute! Underbart!

På jobbet är vi med i en tävling, dytt.no kan ni gå in och kolla på! Men det går ut på att vi ska gå så mkt som möjligt fram till ett visst datum och så kan man vinna fina priser. Just nu ligger Reddiken på 138:e plats tror jag, över 1000 lag som deltar, så ganska duktiga är vi! Jag ligger på andra plats internt av oss som deltar på jobbet. Och jag är lagledare för mitt lag! (Vi har 3 olika lag på jobbet, då man max fick vara 8 st per lag ) Roligt med stegräknare, inte mindre än 15000 steg varje dag har jag som mål! :) Tävlingen har bara pågått i 2 dagar än, men alla på jobbet är väldigt tävlingsinriktade iallafall! Kul!

Skrev ju att det var sol ute, har redan varit ute och gått dagens första promenad, till Bekkestua, där jag gick på spinning. Ska faktiskt på spinning om några timmar igen, så då ska jag gå dit och hem hade jag tänkt. Ska på ett styrkepass efter spinningen också, så idag blir det en riktig träningsdag :) Det är min PT som har bägge passen, så det kommer bli tufft! Me like! Har förresten fortfarande träningsvärk sen onsdagens PT-timme! Haha, snacka om otränad!

Blir en härlig vecka, planeringsdag på måndag, ledig tisdag, PT på onsdag, föräldramöte på torsdag och på fredag drar jag och Marie med danskebåten till Köpenhamn :) Wiee! Hoppas på fint väder när vi kommit fram till Köpenhamn :)

Och imorrn blir det en fika med Vickan som är på besök från Sundsvall! Skoj!

Jag o mamma o pappa i lördags på en uteservering i Götet! Det var kallt!

1 kommentar:

PERS sa...

Vad kul att du är lagledare, leda laget rätt.
Snygga människor.