måndag 10 december 2007

10 december!

Ikväll ska jag på Elixia och träna, nån sorts dans var det, vet inte säkert vad, blir spännande :P
Jag kommer skämma ut mig mest av alla men det bjuder jag på ;)
Eller näe, nu får jag höra att det inte är dans, ska visst vara aerobis..shit the same, kommer skämma ut mig ändå :P

Lyssnar på Dawid Bowie, "Life on Mars" just nu, den låten är så bra!

Nobeldagen idag, såg lite av det på TV imorse, inte så intressant :P
Fredspriset delades ut i Oslo tidigare idag, fytti rakkarn att jag inte var där ;)

4 arbetsdagar kvar..vad händer sen? Vet inte, får förhoppningsvis några svar i slutet av veckan.
Ska jobba på sjukhemmet hemma också i jul, bra med lite extra inkomst!

Denna vecka är så jobbigt, massa saker att göra, plus att jag måste åka o köpa julklappar till barnen..får bli imorrn, min enda lediga kväll på hela veckan :(

Jaja, dags att vika min tvätt för sista gången i detta hus!

Ha de på badet!

Inga kommentarer: