onsdag 26 december 2007

Nu är glada julen slut, slut, slut!

Ja så var denna jul över!
Oj vad mkt mat jag har ätit, det är ju det enda man gör på julen, äter mat! Och spelar spel! Julen är verkligen mysig, synd bara att vi inte fått nån snö än :(

Imorrn ska ja till skeå, träffa kompisar som jag inte träffat på väldigt länge, trevligt!
På fredag ska jag jobba, sen i helgen ska ja typ fixa allt som jag måste fixa innan jag åker tillbaka.
Blir en lugn nyår me tanke på att flyget till Oslo går klockan 13 på nyårsdagen!

Klippt mig har jag också gjort, och färgat slingor, ska lägga in en bild sen. Den här datorn är inte snabb, jag blir mest irriterad när jag sitter här, så jag är inte här så ofta :P

Idag var det rea här i Ånäset, på Toms och Skoaffärn, men jag fyndade inget! Och inga fyrverkerier var det i år heller :(

Näe nu ska jag ut å gå bort all julmat!!

Gott nytt år :)

Inga kommentarer: