fredag 14 december 2007

14 decmeber!

Något nytt sen igår?

Hmm, vad kan det vara?

Joo, jag har skaffat boende, och fått jobb :D

Känn på den!!

Ikväll ska jag fira med vin!

Och sen kanske det är dags att packa, jag har tagit det svåra beslutet att lämna min kära dator här. Onödigt att släpa med den hem. Hem hem hem. Har inte träffat mamma, pappa eller bror sen augusti! Perra fick jag ju träffa i november! <3
Åhh vad jag ska mysa i jul för att sen åka tillbaka hit o allt spännande som kommer att hända!

Kommer alltså att flytta in i Svenska föreningen i januari. Sen i februari kommer Carro också dit och vi ska bo i ett dubbelrum tillsammans, han sa att det var ett stort dubbelrum, vi har soffa, inte alla rum som har det. :) Sen ska vi dela allt annat med 10 andra personer. Hihi. Spännande o se vad det är för typer :)

Och jag har fått jobb på en barnehage i Lommedalen, blir till att pendla 50 min enkel väg varje dag, men det ska nog gå vägen.
Lönen är helt okej, eftersom jag är outbildad så är det den sämsta lönen man kan få om man ska jobba i barnehage. Buhu!

Näe dags för en sista promenad me hunden!

Ha det på badet!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Orka skriva blogg 05.15!
btw, fan va skoj.

Carro sa...

Orka skriva svar 07.35!

Btw, fan ja vet!

Anonym sa...

Grattis! =) Kul att det ordnade sig!