onsdag 12 december 2007

Utmanad, trött, utskällning!

Ska börja med min utmaning, blev utmanad av Sandra, eller jag tror att det är mig Carro som hon menar ;)

Vad blir ditt namn baklänges: Enilorac
Platt eller lockigt hår: Platt
Har en dröm gått i uppfyllelse: Inte än
Vad har du för startsida på internet: Aftonbladet
Vem ringde du senast: Lägenhetstjejen :(
Tycker du att sengångare är söta: Vad är sengångare för nått?
Har du haft vattenkoppor: Jajemän, när jag var liten!
Har du nån gång testat karate: Nepp, haha, men jag kanske ska testa :P
Vilken mobilsignal har du: Cat dance
Morötter eller pommes frites: Morötter!
Vad längtar du mest till just nu: Min familj <3
Vilken tv-serie är bäst: Hmm, för ett år sen hade jag svarat OC, men nu har jag ingen aning…ser inte så mkt på tv nuförtiden :O Men jag säger Miami Inc på Discovery Channel!
Kan du gå ner i spagat: HAHA! Nej, har aldrig kunnat och kommer aldrig kunna göra det!
Vad är du mest rädd för i hela världen: Att någon i min närhet inte mår bra...
Har du varit kär i en kändis: Ja, massa! Första kändisen jag var kär i var Peter André! Haha!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen: Njae, inte här men hemma gör jag det.
Vad ska du döpa dina barn till: Molly, Wilma eller nått annat sött.
Sol eller snö: Snö, minus 10 grader och solsken, då mår jag som bäst ;)
Sexigaste läraren: Finns det sexiga lärare?
Ljust eller mörkt när du ska sova: Mörkt!
Godaste drickan till frukost: Mjölk
Duscha eller bada: Duscha!
Kan du ditt mobilnummer utantill: Ja faktiskt!
Sjunger du på toan: Oh ja!
Är du höjdrädd: Ja, eller på höga höjder är jag det, inte annars!
Vilket land vill du åka till: Australien, Nya Zeeland, USA och Thailand
Vad var det senaste som fick dig att skratta: I förrgår på aerobics-dansen, jag och Emma hängde inte riktigt med, men det var roligt ändå!
Vad tänker du göra nu: Fortsätta skriva min blogg.
Jag utmanar: Alla som vill bli det :P

Sen idag har jag varit på en intervju hos en barnehage, långt ute i ingenstans. Jag tänkte vara smart o ta bussen en timme tidigare, eftersom jag aldrig varit i Lommedalen förut. Sen när jag hoppat av bussen ligger barnehagen alldeles brevid..haha, smart. Fick gå runt där en timme i kylan! Haha
Hon ska iaf höra av sig på måndag om jag fått jobbet eller inte.

Sen gick jag runt i Sanvika o letade efter presenter till pojkarna. Men hittade inga. Suck.

Sen när jag kom hem ringde jag upp lgh-tjejen, hade missat samtal från henne. Och hon fick mig ju inte att må bra precis. Men jag förstår henne.

Ska kolla på lägenhet imorrn igen, men med min tur är väl den redan upptagen eller nått.
Ibland känner jag bara för att skita i allt o flytta hem till norrland igen. Men där har jag ju inget liv precis. Orkar inte vara arbetslös nå mer.
Så kom igen alla, peppa mig på att stanna här!

Så innan söndag ska jag ha fått mig ett jobb och ett boende, det kan jag väl fixa? Riiight!

Och sist men inte minst: GRATTIS till körkortet Rammi, finally!! :)

3 kommentarer:

Pernilla sa...

hallo, du är sooet :]

Anonym sa...

Hej Carro! Du, allt kommer att ordna sig! Även om det är tufft, men sånt är ju livet! Hoppas du är inne ikväll, skulle behöva prata med dig! Kram på daj! <3

Sandra sa...

Jo de är dej jag menar ;)

Hoppas de gick bra idag med lägenhetstittandet :)