lördag 15 december 2007

Sista måltiden!

Ja, idag steg jag upp tidigt, var trött som tusan, pallrade mig iväg till Sandvika och storcentrat. Mkt folk, överallt! Jag fick iaf köpa klart julklapparna. Blev presentkort på en cd/dataspelsbutik till pojkarna. Samt söta chokladfigurer till barnen. Till A hade jag tidigare köpt en prinsessbok och till föräldrarna en ABBA-skiva. Of course ;)
Efter Sandvika gick jag o Emma till Anna, vi tjöta på lite, och önskade varandra God Jul :)
Sen gick jag hem och vi hade julklappsutdelnig. :)
Jag fick massa julklappar, och en avskedspresent. Fick 2 böcker av Stieg Larsson, på svenska, ett set med 3 stycken skålar samt en peppar och en saltkvarn. Elektriska ;) Likadana som dom har själva. Sen fick jag norskt godis också. Samt en bild på jag och barnen från 17:e maj :)
Shit, kan ni fatta att detta år är slut nu? Känns hur konstigt som helst, det har verkligen gått jättefort. Känns som om det var igår jag och Frida plumsade i snön och försökte hitta närmaste vägen mellan oss ;)

Imorrn åker jag alltså hem, klockan 17 åker jag från Gardemoen och 23 från Arlanda. Hihi, mamma tror jag kommer hem på måndag kväll, men egentligen söndag natt, så säg inget till hon! :P
Eve är snäll och hämtar mig! Ska bli roligt att träffas igen!

Åker tillbaka till Oslo 1:a januari, ska bo hos Anna 2 dagar innan jag flyttar till Sv.föreningen.

Har nästan packat allt för imorrn nu. Dom är snälla och erbjöd sig att skjutsa mig till Bekkestua, skönt!

Har en hektiskt vecka framför mig, shoppa julklappar, klippa mig, jobba, träffa kompisar, julbaka med mamma, och nån dag skulle jag gärna vilja festa med! ;) Men jag ser framemot denna vecka och veckan efter, ska verkligen njuta av varje sekund!

Näe dags för sängen, måste upp tidigt imorrn o städa rummet, det är dammigt :P

Ha det bra!

Inga kommentarer: