fredag 28 december 2007

Jobb!

Jag är på jobb nu.
Har varit en soft dag, enkla maträtter. Har jobbat med en rolig person så vi har skojat mest hela dagen.

Har även pratat lite med min Adecco-kontakt, om skattekort o sånt, hon hade skrivit in fel adress i kontraktet också, men det är ändrat nu.

Ikväll hoppas jag på spel med familjen, inte många dagar kvar nu innan jag åker tillbaka. Måste ju se till att umgås ;)
På tal om umgås, igår träffade jag Eve, Stina, Bea och Emma i Skeå. Det var trevligt, vi satt på ett fik o pratade bort hela eftermiddagen, så jag hann inte med så mkt shopping som jag hoppats på. Jag och Stina ska åka samma flyg till Stockholm på tisdag, vi ska försöka fixa så vi hamnar brevid varandra!
Fick jättefina glas av Eve, precis sånna som jag ville ha! Mind-reader ;)

Vet inte om det blir fest i Ume imorrn, det var ju tal om det, men jag har inte hört nått så vi får se.
Jag vill även på hockey på söndag, men det lär jag ju inte hinna med :(

Just nu är det lugnt, ingen disk, och bänkarna är redan städade. Jag funderar starkt på att gå ut i matsalen o läsa Allers och äta av godiset som finns där! ;)

Ni får ha det så bra!
Och Gott Nytt År igen!

1 kommentar:

Micka. sa...

Heej! Ha det så fint nu över nyår! =) Se upp för raketer ;) Här i Götet, skickar vi tydligen raketer på folket istället för himmelen, man kan fundera lite över hur folk tänker eller om de ens tänker! Anyway, tänker på dig! Kramar!