fredag 29 maj 2009

Grattis lillasyster!

Ja, idag fyller min lillasyster Pernilla 18 år!! Grattis till dig!
Shit, 18 år, det betyder att du är vuxen nu. My god, vad tiden går fort. Jag minns det som igår när vi bodde på Gräsdalen o du låg ute o sov i vagnen, o pappa bad mig att gå o kolla om du var vaken. Du sov, men jag nöp dig hårt i kinden o du började skrika o gråta, så då gick jag till pappa o sa att jag nog trodde du var vaken. Haha, vilken slem storasyster jag var ;)
Men stort grattis till dig iaf, o ta det lugnt ikväll. Alkohol är inget att leka med ;) Haha!

Kom förresten på att jag har missat båda mina syskons 3 senaste födelesdagar!! Snyft :(

Jag kommer också ihåg min egna 18-års dag, när jag blev kidnappad i Skellefteå av mina kompisar! Skoj var det och jag o de andra som var 18 eller äldre åkte in till Underbar, men vad som hände där håller jag för mig själv!! ;) Haha!

Verkar bli en underbar helg här i Oslo, mellan 25 och 30 grader verkar det bli!!
Så jag ska vara ute mkt i solen, och ikväll ska jag äta jordgubbar o mysa med en film eller nått. Frida är i Sverige i helgen, det är lite konstigt, har som blivit van vid att vi sitter ihop ;)

Det är röd dag här i Norge på måndag, så en 3-dagars helg är helt okej för min del!!

Dags för mat!!

Trevlig helg!!

4 kommentarer:

den smarta C2 sa...

ojoj, då är du och din syster snart lika gammla ju.. och snart har hon till och med växt ifatt dej!!

C2 din andra hälft sa...

vadå ni sitter ihop!?!? ja trodde de va v som satt ihop =/

c2 sa...

åh vet du. vi har trådlöst internett på hotellet.... fattar du vilken lycka. slipper ja stressa ijäl med allt bloggläsandet när jag kommer hem haha
Ha en fin vecka carrosen!

Din bästa lillasyster sa...

Tacktackatack!

Haha, men trots allt är du den bästa storasystern man kan ha!

Haha, om jag tolkar det rätt verkar det som om du INTE tog det lugnt på din 18-årsdag!

Kos og Klem! JÄD!1