torsdag 14 maj 2009

I'm in love with a fairytale!

Ja, ikväll ringer ni väl o röstar på Norge i semifinalen i Eurovison? Det är en superbra låt!
Om jag visste hur man la upp filmer från youtube skulle jag göra det, men det kan jag inte, så ni får väl helt enkelt vänta tills ikväll! För det finns väl fler än jag som diggar Eurovision?

På lördag är det final, och som det ser ut nu ser jag, Frida o Vickan den här innan vi drar ut på stan! :D 16 maj är ju dagen före nationaldagen o det betyder fest som jag har förstått det! Har iaf festat på alla 16 maj jag bott här.

Förresten, den 6 juni, ska jag på bröllop! En mamma på dagiset frågade mig i tisdags om jag kunde tänka mig att vara med på deras bröllop, ska passa 4 barn. Så det blir skoj. Jag är inte själv, utan M från jobbet ska också dit. Vet inte riktigt vad vi ska göra mer än att passa barnen. Mamman sa att hon ville ha ansvarsfullda, heter det fullda eller fyllda?, personer och det var ju snällt att hon tänkte på mig då! Det var samma mamma som gav mig en vinflaska förra året, om jag kunde länka skulle jag länka till inlägget jag skrev om vinflaskan, men det kan jag inte, så ni får helt enkelt bläddra tillbaka till juni förra året för att läsa :P
Vi skulle få skjuts dit o hem, äta mat och få pengar för det, så jag kunde inte tacka nej :D En anledning till att bära min fina klänning som jag köpte i London också! :)

Kom ihåg! Rösta på Alexander Rybak ikväll!!

4 kommentarer:

Sofia sa...

Hej gumman! Jo, det går fort nu när han kommit på att han kan ta sig fram själv! Han har inte riktigt fattat att man ska använda benen också.. ;-) Men det kommer nog! Låter som ni kommer ha en trevlig lördag! :-) Ska absolut rösta på Alexander, mycket bättre än svenska bidraget. Ha en trevlig helg! Kram

Perrr sa...

fyllda. Åhhh, det låter jätteroligt! Jag vill också fara på bröllop ;P
Det var därför du köpte klänning i London så att du skulle slippa stressa nu! Ödet, you know.

Ska lätt rösta på Norge.. eller.? Du måste rösta på La Voix!

Sofia sa...

Ja absolut! Jag slutar jobba den 10 juli, och sen har vi inte spikat några datum för semestern än. Hör av dig när du vet! :-) Kram

Stina sa...

Hur bakis är du idag då? ;)
först fest för att norge vann, och sen för nationaldagen? ;)