måndag 11 maj 2009

Ullared!

Så var man tillbaka i vardagen igen efter en liten shopping + campingsemester :)

Har haft det otroligt bra, och Ullared motsvarade alla mina förväntningar och mer. Shopping hela lördagen, kvart i sju stod vi redo med kundvagnarna, inte först i kön, men ganska långt fram iaf! :) Sju öppnade det och fyra timmar senare var vi utanför igen, med mindre pengar, men med mkt mkt mera saker! Haha!
Proppfull bil!
Sen åkte vi till Falkenberg och besökte systemet :D

Grillning och mys i förtältet på lördakväll!
Sen ännu mera shopping på söndagen, innan vi styrde kosan mot Oslo igen. 10 mil innan vi var framme i Oslo hamnade vi i kö, stod i kö i 1,5 h, men ack så roligt vi hade :P

Är nöjd med det mesta av min shopping, shoppade så mkt att pengarna på mitt svenska kort tog slut, pinsamt, men jag hade mitt norska o kunde köpa mina väskor ändå!! :)Men all min shopping var inte bra, det finns några saker jag ångrar:
*Min börs, den är på tok för stor. Jag äger typ 5 kort, och min börs har fack för typ 200 kort. Ser så tomt ut, sen när Frida kom o visade sin fina börs som är betydligt mindre blev jag avundsjuk och ångrade mitt köp ännu mer. Hmm.
*Vad hände med mitt WC-rent som jag stod och höll i? Var helt säker på att jag köpte det, men tydligen inte! Finns inte med på kvittot. Men jag är nästan 100 på att jag köpte det. Hmm.
*2-liters påsarna är för små, ryms inte mkt i dom. Smart jag är som då köper 3 förpackningar. Hmm.
*Jag köpte plastmuggar, men bara 10 stycken. Why? Skulle ju ha köpt massa mer! Hmm.

Allt som allt en trevlig helg, som jag kommer leva på länge!!



2 kommentarer:

Per sa...

Var det gøy? Låter som om det var gøy!

carro sa...

säkert någon som snodde wc rent flaskan ur din vagn, någon lat jävel, börsen va ändå så billig, ge den till någon bättre behövande och köp dej en ny=) köp skinka i sorpack och frys in i småpåsarna!! korv vår också plats i dem... vi kan gärna ta en tur till, om du vill köpa fler muggar??=)=)