söndag 31 maj 2009

Vilken härlig dag!

Underbar dag!!
Har spenderat hela dagen på en ö sammen med Vickan o Elin.
Klockan ett ringde Vickan o väckte mig, haha tänkte jag, nu skojar du allt, klockan kan ju inte vara ett. Men det var den! Jag som ALLTID brukar vakna kring tio-elva efter att jag varit ute, men inte idag, typiskt! Så det var bara att ta en snabb dusch, slänga ihop en sallad, packa väskan o skynda sig till t-banen. Möttes kring två i stan, starkt jobbat av mig!
Och vilken dag det har varit, nästan äckligt varmt, jag stod ett tag o drömde mig bort till kalla norrland och snöstormar! Haha.
Har iaf haft det jättetrevligt, mkt prat, sång, spel o grillning!
Ser ut att bli en likadan dag imorron, ska testa en annan ö, och klockan är ställd på nio så jag ska inte försova mig ;)

Kanske ska berätta lite om gårdagen också.
Fest hos Emelie o Sandra, trevligt, utgång på Fridays, också trevligt! Jag o Vickan fick dj:n att spela Rybak hela 2 gånger. Wow! Haha, han är kung den mannen, eller näe, men den låten gillar jag skarpt ;)

Jag har bränt mig, inte snyggt, är röd som en tomat i ansiktet o ja, jag ser förjävlig ut helt enkelt ;)

Tur jag fick låna solkräm av Elin o Vickan idag :D

Jaja, dags att gå isäng.
Godnatt, o grattis på morsdag mamma, den bästa av alla!



1 kommentar:

Sofia sa...

Låter som en härlig dag! Hoppas ni får lika trevligt idag! Kram på dig!