måndag 4 maj 2009

Måndag!

Har spenderat helgen i Lund, hälsade på Emma som jag skrivit ett antal gånger nu :)
Det var en mkt trevlig helg, ölspel, äta UTE på stan, trevligt sällskap, skratt och en snabbvisit till Malmö! :)
Orkar inte skriva allt vi har gjort, men det har varit full rulle hela helgen och det är ju det ska vara. Väntar spänt på alla bilder som vi tog med Emmas kamera. Min kamera dog ju såklart, nybörjare som jag är, hur ska jag veta att det är lite batteri kvar?? ;P Men några bilder hann jag iaf ta.

Nu har jag nyss kommit hem efter en löprunda med Frida. 3 minuter bättre än förra gången, superbra att ha en Frida framför sig, då bara måste man hänga med i hennes tempo ju. Har bestämt mig för att börja om på nyttigheterna nu, hade en halväten Marabou chokladkaka här, men den gav jag bort till bättre behövanden ;)Får se hur länge detta håller i sig. Jag tippar fredag då det blir Sverige igen. Orka ha billigt godis Sverige? Höj priserna tack!! ;P

JUST JA!! Det blir Green Day i oktober! Hade beställt Viktoria och C2 framför datorerna imorse, och tänka sig, vi fick biljetter!! ;) Tusen takk jenter!
Alla ståplatser är slut, så vilken tur att dom var ute i god tid!

Åter till Ullared förresten, kanske inte har berättat för er att vi är ett gäng som ska dit i helgen :) Jag, Frida, C2, Vickan o Madde blir det! Vi hade först tänkt bo i stuga, men det fanns inga lediga, så det blir husvagn :) En husvagn för 4 pers, så en stackare får ligga på golvet. Men jag anmäler mig frivilligt! :D Är van att sova på liggunderlag från min tid med scouterna! :P Alltid redo ;)
Så efter jobbet på fredag styr vi kosan mot Ullared. Anländer väl vid midnatt nångång, sen blir det shopping hela lördagen och även söndagen! :) Ska bli kul, har varit där en gång innan, 1998, då var jag alltså 12 år och minns inte så mkt. Förutom att jag och min kusin köpte likadana t-shirtar. Den t-shirten har jag fortfarande kvar och numer är det mer en topp än t-shirt. Haha.

Näe, en dusch o fruktsallad låter väl bra?






3 kommentarer:

Berra sa...

HAHAHA,ofta du var med i scouterna länge? Tönt! ;)

Scouterna for life!

c2 sa...

men vadå, BERRA... är det inte sant att carro är Scoutexpert?? känd över hela norrländska skogarna för sin kunskap...??

=)

jaa ullared, här kommer vi! glöm inte att packa minimalt!! och glöm inte att ta me c1 pyamasbyxorna, annars blir ja mycket besviken!
Hoppas de blir fin fint väder, säkert mindre folk som tillbringar dagen i affären då =)
seees kram

c1 eller ja menar c2 sa...

va tvungen att erkänna för mina läsare... kolla Uscha meg inlägget nu...du är min idol...