torsdag 7 maj 2009

You drive me crazy!

Åhh, är så arg och irriterad på en viss person på jobbet, hoppas innerligt att han får sparken. Alla vill ha han bort! Stör mig så otroligt mkt på han, och vi är inte ens på samma team, eller jo, vi har samma vakter..usch. Men bollen är i rullning (heter det så?) och förhoppnignsvis så är han borta 1 juni. Annars känns det som att jag inte vill komma tillbaka till hösten, för den mannen gör mig GALEN! Gahh.

Så.

Imorrn är det Ullared som gäller! 16.00 kommer C2 och hämtar oss på dagiset, sen åker vi in till byen och hämtar upp Madde o Vickan. Kameran är fulladdad och jag ska ta bilder heeeeeeeeeeela tiden :D
Förresten, C2, detta är till dig:
Jag vet att du väldigt gärna vill vara C1, men det går tyvärr inte, trots alla dina försök.
Jag var här först och vi bestämde gemensamt att den som var här först fick heta C1, eller hur?? Så jag hoppas det inte blir några mer missförstånd nu från din sida. Du är C2 och jag är C1!! :P


C1


C2





Ullared

4 kommentarer:

Sofia sa...

Åh, hoppas ni får det härligt i helgen! Är inte alls avis på er shoppinghelg...inte alls... ;-P

C2!?!? sa...

det är inte namnet jag blir förvirra av... det är oss. vet inte vem som e vem S=

Seees imon!!!! =)=)=)

P.B. sa...

Du är rolig du.

Perraaaaa sa...

Uppdatera!!