tisdag 26 maj 2009

Tisdag!

Var en väldigt lyckad helg! Med fest på Lilleaker på lördagen o grillning i Frognerparken på söndagen. Koseligt! :)

Igår så tänkte jag o Frida se fotboll på tv:n, Aalesund-Stabekk. Så vi la oss ner i varsin soffa framför tv:n vid åtta tiden. Fem minuter senare sov vi båda så sött och jag vaknade långt efter att matchen slutade..haha, så jag fick kolla på nätet hur matchen gick, de förlorade, så det var ju tur att jag somnade o slapp se eländet :P

Jag känner mig som en liten skvallerbytta på jobbet, idag var det en person, han jag vill ska sluta, som enligt mig skällde ut en annan medarbetare framför massa barn, och det är ju inte bra att göra det. Så jag gick till chefen o sa det, senare under dagen kom han fram till mig o frågade om det var jag som skvallrat till chefen. Jag ljög o sa neeeeeeeeeee, men jag tror han genomskådade det, för jag är inte så bra på att ljuga. Men jag vill verkligen ha bort han, så varje litet misstag han gör ska jag säga till chefen. Yeah!


Föräldramöte imorrn, yes o yes, ska bli intressant!

2 kommentarer:

c2 sa...

350 bllder och det där var den bästa?!?!? haha

Pernilla sa...

Snyggo!